Έκανα μόλις μια παραγγελία και αποφάσισα τελικά ότι δεν τη θέλω, μπορώ να την ακυρώσω;
Φυσικά, αρκεί να μην έχει γίνει η αποστολή της. Καλέστε μας στο 2610 525003 ή 6947 450207 για να την ακυρώσουμε τηλεφωνικά.
Παρέλαβα μια παραγγελία που αποφάσισα ότι δεν θέλω, τι πρέπει να κάνω;
Καλέστε μας στο 2610 525003 ή 6947 450207 για να σας δώσουμε συγκεκριμένες οδηγίες. Η επιστροφή του δέματος πραγματοποιείται εντός 15 ημερών με δικό σας ταχυμεταφορέα, το κόστος αποστολής επιβαρύνει εσάς και τα προϊόντα χρειάζεται να είναι στην αρχική τους κατάσταση και να συνοδεύονται από ένα αντίγραφο της απόδειξης λιανικής πώλησης. Όταν παραλάβουμε το δέμα σας σας επιστρέφουμε τα χρήματα στην κάρτα σας ή σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε, εντός 3 έως 5 ημερών. Αλλαγές ειδών σε έκπτωση ή προσφορά αλλάζονται στην εκάστοτε ισχύουσα τιμή και δεν αλλάζονται μετά την λήξη των εκπτώσεων και των προσφορών. Οι αλλαγές πραγματοποιούνται και στα εποχιακά είδη.
Παρέλαβα ένα είδος που δεν είναι αυτό που παρήγγειλα ή είναι ελαττωματικό, τι πρέπει να κάνω;
Καλέστε μας στο 2610 525003 ή 6947 450207, θα δούμε μαζί την παραγγελία σας, θα κανονίσουμε μαζί πότε θα παραλάβει η Speedex το δέμα από τον χώρο σας με δική μας χρέωση και θα σας αποστείλουμε εκ νέου το σωστό αντικείμενο. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει το προϊόν πια στο απόθεμά μας, θα σας προτείνουμε αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων εντός 10 ημερών.
Σε ποια διεύθυνση επιστρέφω τα προϊόντα;
Τα επιστρεφόμενα προϊόντα αποστέλλονται στη διεύθυνση: Κεντρικές αποθήκες εταιρείας Synferri, Βασιλείου Αδαμοπούλου 42, Λεύκα, Πάτρα, στην αρχική τους κατάσταση, με την ένδειξη «Επιστροφή Προϊόντος eshop». Στην ίδια συσκευασία θα πρέπει να βάλετε ένα αντίγραφο της απόδειξης λιανικής πώλησης και τα στοιχεία σας (αριθμός παραγγελίας, όνομα, τηλέφωνο επικοινωνίας και τον τρόπο επιστροφής χρημάτων αν επιθυμείτε).